ברוכים הבאים!

הסכום הסופי לתשלום יהיה זמין לאחר שקילת תוצריכם בפועל. מוזמנים להתעדכן ביום המשלוח שלכם באתר ובתעודת המשלוח המצורפת בארגזכם. כמו כן, תמיד ניתן לצפות ב"דוח הזמנות ותשלומים" באתר.

 במקרה של חוסרים, נחליף במשהו דומה, אלא אם תכתבו לנו אחרת.

תרגישו חופשי לפנות אלינו בכל ענין:)

 

Welcome!

The final total due will be available after actual weighing of your produce on packing day. you may check it out online on your delivery day or on the

"תעודת משלוח" that comes with your box. also you are always welcome to check out your "order and payment report" online.

In case we are out of something, we will swap with something similar, unless you write us otherwise.

Please feel free to contact us for anything :)

 

איך מזמינים?  קודם צריך להירשם (כפתור שמאלי עליון "הרשמה" בדף הבית). 

אם אתם יודעים מה אתם רוצים, אני ממליצה על הזמנה פרטנית.  אם אתם אוהבים גם הפתעות, לכו על הסל שאליו ניתן גם להוסיף תוצרת ומוצרים שאתם רוצים להבטיח לעצמכם. 

בכל מקרה אין יתרון כלכלי או אחר לאחד הדרכים :)

How to order? First, register by clicking on the word ‘register’ in the upper right corner of our home page.

If you know specifically what you need, I recommend you make a specific order.  If you like surprises, go with the baskets.  You can always add to the baskets  other produce and products to guarantee that you get them.

עד מתי ניתן לבצע הזמנה? ניתן להזמין או לערוך/ לבטל הזמנה קיימת, עד יום לפני החלוקה אליכם בשעה12.00.

By when must orders be made? Orders can be made/edited/cancelled until 12:00 on the day before delivery.

מה זה הזמנה קבועה?  הזמנה קבועה היא כזו שמתחדשת בכל שבוע מבלי שאתם תצטרכו לעשות משהו.  זו צורה מצויינת לקבל את התוצרת שתרצו מבלי להצטרך להזמין בכל שבוע.  את ההזמנה הקבועה תמיד ניתן לשנות, לערוך ואף לבטל עד יום לפני החלוקה אליכם בשעה 12:00

What is a standing order? A standing order is one that is renewed each week without having to do anything. This is a good option for those who want the same items each week without having to remember to make a weekly order. It is also a good option for those who want to receive a standard basket of vegetables and/or fruit, whatever is in season (see below).

מהם הסלים השבועיים? בכל שבוע אנו אורזים סלים בשני גדלים. בדר"כ בסלים יש מלפפונים, עגבניות וחסה כירקות קבועים והשאר משתנה בהתאם לגינות ולעונה. הסלים מורכבים מהירקות הכי טבעיים ובריאים לאותה עונה. בסל הרגיל , שעולה 90 ש"ח, בין 9-11 סוגי ירקות.  בסל הגדול, שעולה 120 ש"ח, יש תוספת של כ 4 סוגי ירקות, כך הכמות והמגוון גדולים יותר.  סלי הפירות עולים 45 ו75 ש"ח.

What is a weekly basket? Every week we prepare two sizes of vegetable baskets (regular and large) and one fruit basket. The vegetable baskets usually include cucumbers, tomatoes, and lettuce. The rest of the vegetables depend on what is available in the garden and include the healthiest and freshest of the season. The regular basket costs 90 NIS and includes 9-11 kinds of vegetables. The large basket costs 120 NIS and includes an additional four kinds of vegetable. The fruit basket costs 45 and 75 NIS.

איך אני רואה את הצפי לארגז הירקות השבועי? מי שבוחר להזמין ארגז(סל) שאנחנו מרכיבים ולא לפי רשימה אישית, יכול לראות מה צפוי להיות בארגז באותו שבוע, בסוף "עידכון מהגינה", שמופיע באתר "בלוגינה'.  בכל שבוע, בימי ראשון, אני כותבת מייל חדש והוא יהיה הכותרת העליונה.  אנא שימו לב לתאריך בכדי להיות בטוחים שאתם מסתכלים על העידכון השבועי הנכון.  הצפי לסלים נמצא ממש ממש ממש בסוף העידכון.  ייתכנו שינויים, טבע זה טבע.

How will I know what will be in my basket? When we know what fruits and vegetables are available for the upcoming week, we update the list on our website, open the online ordering system.  On Sundays I  send out our weekly Newsletter. You will be able to click the appropriate link to see the items we expect to be included in the baskets. The list is at the very very end of the Newsletter.  Remember, however, that nature is not always predictable and there may be last-minute changes.  

האים חייבים להזמין סל? לא :).  הרגישו חופשי להזמין בדיוק מה שתרצו.

בכניסה למערכת ההזמנות, שימו לב לקטגוריות מצד שמאל ומלאו כרצונכם.  אנא זכרו שטבע זה טבע ובמקרה של חוסרים נחליף במשהו דומה.  אם אתם מעדיפים שלא נעשה כך, פשוט רשמו לנו "ללא החלפות" ב"הערות" בטופס ההזמנה או בפרטים האישיים שלכם.

Must I order a basket? Of course not. Once you have registered, and the ordering system is open for the week, simply enter the site, peruse the lists of available items, and order exactly what you want. Please remember, however, nature is not always predictable and we may not have some items we thought we would have. If we are lacking an item you ordered, we will replace it with a similar item, for example, a different kind of lettuce or tomato. But if you do not want us to substitute, just make a note to this effect in the notes section of your order.

האים הסל יותר כלכלי?  לא :) הסל מתאים למי שרוצה ארגז טרי ובריא, אך לא משנה לו איזה ירקות.  זה הכל.  אין לו יתרון כלכלי או אחר.

Are the baskets more economical? The baskets are suitable for those who want a box of fresh healthful vegetables, whatever they may include. That’s the only difference. 

האים יש מינימום להזמנה? לא :) בבקשה תזמינו בדיוק מה שאתם רוצים.

 Is there a minimum order? Please, order whatever you want.

האים אני נמצא באזור התפוצה? אם הצלחת להזמין אז כן.  בגדול אנחנו מחלקים כרגע מכל איזור ירושלים ועד הרצליה וכל מה שבינהם.

Do I live within your distribution area? If you succeeded to order then, yes, you are within our delivery area. In general, we deliver from Ein Gedi to Herzliya, and everywhere in between (inlcuding Jerusalem, Modiin, moshavim in the corridor, Tel Aviv).

האים צריכים להיות בבית כשהארגז מגיע? לא, אם לא תהיו, ארגזכם יחכה לכם בסבלנות ליד הדלת או בכל מקום אחר שתגידו לנו.

Must I be at home when my order arrives? No. If you are not home when your order arrives, it will patiently wait for you beside your door or in any other location you specify.

יש דמי משלוח?כן,  15-30 ש"ח

Is there a delivery charge? 15-30 NIS

מה הם נקודות החלוקה? נקודות החלוקה הם מקומות (בתים של אחרים המקבלים משלוח) מהם ניתן לאסוף את ארגזכם בדמי משלוח מופחתים.  הרעיון הוא שהארגז יחכה לכם במקום מוגן בחוץ ותוכלו לאסוף אותו מתי שבא לכם מבלי להפריע לאף אחד.  כתובות נקודות החלוקה מפורטים ב"פרטים האישיים" וגם שעות ההגעה אליהם.  אם תרצו לדעת מתי ארגזכם מגיע בדיוק, תוכלו לקבל את מספר הטלפון של המשלוחן ולהיות איתו בקשר.

Where are your pick-up stations? Pick-up stations are locations (usually the home of another person who ordered) from which you may pick-up your order and be charged a reduced delivery fee. Your carton will wait in a protected area to which you will have access and can pick it up when you want and without disturbing anyone else. Addresses of pick-up stations and estimated delivery times are indicated in פרטים אישיים. If you want to know exactly when your order will arrive, you may phone the delivery person.

 

איך משלמים?  איך שנוח לכם.  ניתן למלא פרטי אשראי באתר (הם מוצפנים ונשמרים בצורת "טוקן" באתר מוסמך לכך), לחיוב בסוף כל חודש עבור כל הזמנות החודש או לשלוח שיק או מזומן.

How do I pay? However you prefer - by credit card (you can fill in your c.c info online they are saved as a coded "token"), check, or cash. We bill once a month at the end of the month.

What if I have other questions? Phone us at 054-7536106 or 02-5700796; we are in the office Sunday through Thursday until 15:00.  Or send us an email: garden@maggiesgarden.co.il. If urgent and we don’t answer, send an SMS or leave a message on our cell.

 

הסכום הסופי לתשלום יהיה זמין לאחר שקילת תוצריכם בפועל. מוזמנים להתעדכן ביום המשלוח שלכם באתר ובתעודת המשלוח המצורפת בארגזכם. כמו כן, תמיד ניתן לצפות ב"דוח הזמנות ותשלומים" באתר.

 

במקרה של חוסרים, נחליף במשהו דומה, אלא אם תכתבו לנו אחרת.

.

תרגישו חופשי לפנות אלינו בכל ענין:)

 

 

The final total due will be available after actual weighing of your produce on packing day. you may check it out online on your delivery day or on the

"תעודת משלוח"

that comes with your box. also you are always welcome to check out your "order and payment report" online.

 

In case we are out of something, we will swap with something similar, unless you write us otherwise.

 

Please feel free to contact us for anything :)