HE

EN

שאלות נפוצות

ברוכים הבאים!

הסכום הסופי לתשלום יהיה זמין לאחר שקילת תוצריכם בפועל. מוזמנים להתעדכן ביום המשלוח שלכם באתר ובתעודת המשלוח המצורפת בארגזכם. כמו כן, תמיד ניתן לצפות ב"דוח הזמנות ותשלומים" באתר.

במקרה של חוסרים, נחליף במשהו דומה, אלא אם תכתבו לנו אחרת.

תרגישו חופשי לפנות אלינו בכל ענין 🙂

 

קודם צריך להירשם (כפתור שמאלי עליון "הרשמה" בדף הבית). 

אם אתם יודעים מה אתם רוצים, אנו ממליצים על הזמנה פרטנית.  אם אתם אוהבים גם הפתעות, לכו על הסל שאליו ניתן גם להוסיף תוצרת ומוצרים שאתם רוצים להבטיח לעצמכם. 

בכל מקרה אין יתרון כלכלי או אחר לאחת הדרכים 🙂

ניתן להזמין או לערוך/ לבטל הזמנה קיימת, עד יום לפני החלוקה אליכם בשעה 12.00.

הזמנה קבועה היא כזו שמתחדשת בכל שבוע מבלי שאתם תצטרכו לעשות משהו.  זו צורה מצויינת לקבל את התוצרת שתרצו מבלי להצטרך להזמין בכל שבוע.  את ההזמנה הקבועה תמיד ניתן לשנות, לערוך ואף לבטל עד יום לפני החלוקה אליכם בשעה 12:00

בכל שבוע אנו אורזים סלים בשני גדלים. בדרך כלל בסלים יש מלפפונים, עגבניות וחסה כירקות קבועים והשאר משתנה בהתאם לגינות ולעונה. הסלים מורכבים מהירקות הכי טבעיים ובריאים לאותה עונה. בסל הרגיל , שעולה 90 ש"ח, בין 9-11 סוגי ירקות.  בסל הגדול, שעולה 120 ש"ח, יש תוספת של כ 4 סוגי ירקות, כך הכמות והמגוון גדולים יותר.  סלי הפירות עולים 45 ו75 ש"ח.

מי שבוחר להזמין ארגז(סל) שאנחנו מרכיבים ולא לפי רשימה אישית, יכול לראות מה צפוי להיות בארגז באותו שבוע באתר שלנו, בחלונית – הסלים שלנו.

לא :).  הרגישו חופשי להזמין בדיוק מה שתרצו.

בכניסה למערכת ההזמנות, שימו לב לקטגוריות מצד שמאל ומלאו כרצונכם.  אנא זכרו שטבע זה טבע ובמקרה של חוסרים נחליף במשהו דומה.  אם אתם מעדיפים שלא נעשה כך, פשוט רשמו לנו "ללא החלפות" ב"הערות" בטופס ההזמנה או בפרטים האישיים שלכם.

לא 🙂 הסל מתאים למי שרוצה ארגז טרי ובריא, אך לא משנה לו איזה ירקות.  זה הכל.  אין לו יתרון כלכלי או אחר.

לא 🙂 בבקשה תזמינו בדיוק מה שאתם רוצים.

אם הצלחת להזמין אז כן.  בגדול אנחנו מחלקים כרגע מכל איזור ירושלים ועד הרצליה וכל מה שבינהם.

לא, אם לא תהיו, ארגזכם יחכה לכם בסבלנות ליד הדלת או בכל מקום אחר שתגידו לנו.

כן,  15-30 ש"ח

נקודות החלוקה הם מקומות (בתים של אחרים המקבלים משלוח) מהם ניתן לאסוף את ארגזכם בדמי משלוח מופחתים.  הרעיון הוא שהארגז יחכה לכם במקום מוגן בחוץ ותוכלו לאסוף אותו מתי שבא לכם מבלי להפריע לאף אחד.  כתובות נקודות החלוקה מפורטים ב"פרטים האישיים" וגם שעות ההגעה אליהם.  אם תרצו לדעת מתי ארגזכם מגיע בדיוק, תוכלו לקבל את מספר הטלפון של המשלוחן ולהיות איתו בקשר.

איך שנוח לכם.  ניתן למלא פרטי אשראי באתר (הם מוצפנים ונשמרים בצורת "טוקן" באתר מוסמך לכך), לחיוב בסוף כל שבוע עבור ההזמנה השבועית או לשלוח שיק או מזומן.

הסכום הסופי לתשלום יהיה זמין לאחר שקילת תוצריכם בפועל. מוזמנים להתעדכן ביום המשלוח שלכם באתר ובתעודת המשלוח המצורפת בארגזכם. כמו כן, תמיד ניתן לצפות ב"דוח הזמנות ותשלומים" באתר.

במקרה של חוסרים, נחליף במשהו דומה, אלא אם תכתבו לנו אחרת.

תרגישו חופשי לפנות אלינו בכל ענין:)

היי, אנחנו מחכים לך 🙂