HE

EN

"אחרי החגים הכל יתחדש…"

מתאים לי לומר "שבוע טוב" אך הינה מגיעה שבת ואז ערב חג ועוד חג.
חג שמח ושבת שלום.
בשבוע הבא החלוקה תהייה כך:
ביום ג' תקבלו במעלה אדומים, כל מי שרגיל לקבל ביום ב' (למעט הגוש וגבעת יערים- מצטערת לא יהיו אליכם משלוחים) וכל הרגילים לקבל ביום ד' למעט גוש דן (אתם תקבלו ביום ד')
הזמנות, תוספות ודילוגים עד ראשון ב 10:00- אנא הקדימו הזמנותיכם!
ביום ד' תקבלו כל הרגילים לקבל ביום ג' (למעט צור הדסה, ביתר עילית ואביעזר- מצטערת לא יהיו אליכם משלוחים) וכל תושבי גוש דן.
הזמנות, תוספות ודילוגים עד שלישי ב 10:00- אנא הקדימו הזמנותיכם!
אנא היו סבלניים לגבי איחורים, אנחנו עושים עבודה של יומיים ביום אחד!
שימו לב!! האוויר קצת קריר יותר, מרגישים את ההתחדשות, המלאי מתרחב שוב והמחירים יורדים. כדאי מאד להיכנס לאתר ולראות את כל מה שיש לנו להציע. סביר שתוכלו לחסוך לעצמכם לפחות יציאה אחת שלא לדבר על כל הסחבת, זמן, דלק וכו'…
חגים שמחים ומשמעותיים לכולם!
אחרי החגים יתחדש הכל….(נעמי שמר)
הגינה עברה התנקות ונמצאת בהתחדשות של גדילה מבטיחה וירוקה בשלל גוונים ומקווה שכך גם כולנו.

התחלה אורגני, הגינה של מגי

נראה שאנו כמעט ועוברים את התקופה ה"לא קלה" בגינה ורוצה להגיד תודה לכולם על ההבנה והקבלה של הטבע. במיוחד למקבלי הסלים, שכבר כמה שבועות הסל די חוזר על עצמו, למרות שאנו עובדים עם מגדלים רבים, ככה זה בטבע ואצל כולם. והינה השבוע עם ריחות הסתיו, כבר מריחים יותר עלים יותר ירוק, עכשיו מרגישים בשינויי…רק נסיים את העבודה המרובה של זריעות ושתילות הסתיו ונתחיל בריקודי הגשם האורגני….
בשבועות האחרונים, בטח כולם הרגשנו, היה מיעוט של ירקות שנבע מאיטיות הבשלה ומגידולים ש"התעייפו" מהקיץ והוכרעו ע"י ווירוסים ומחלות שונות…
כך לאט לאט, הגינה שלנו (וגם השדות של אחרים אורגני ים) הפכה חומה כשהכל לאט לאט התרוקן. האדמה קיבלה העשרה עמוקה, בצורת קומפוסט וקצת מנוחה כדי לעבוד על החיים העשירים שבתוכה.
ועוד לא הספקנו להתרגל לזה, האוויר קצת קריר יותר, מרגישים עוד ועוד טל ולחות מוקדם בבוקר ונובטים להם בגינה מרבדים וורדרדים, סגלגלים של סלק וצנוניות. הגיעו שתילים רבים גם כן ממשפחת הכרובים- ברוקולי, קולרבי, כרובית, קייל, כרוב ירוק וסגול ממלאים את הגינה בגווני ירוק ועוד ירוקים כמו תרד ומנגולד ורוקט וחרדל ועוד ועוד….כמה התגעגענו אליהם!

מנגולד וקייל אורגני, הגינה של מגי

בשבועות האחרונים העבודה בחוץ מרובה, כמו גם ימי החופש והחגים המאפשרים זמן התכנסות למחשבה, התבוננות ולמידה.
כל זריעה ושתילה מלווה בברכה ותקווה להתפתחות וגדילה בריאה, חזקה ומניבה. להגנה מפני כל הקשיים בדרך ולקבלה של הצרכים הנחוצים. (אני באמת לוחשת להם לפעמים)
את אותה הברכה והתקווה אני שולחת לכולם. שנפסיק להתעסק בשטויות! שנגיע למה שמחזק ומבריא אותנו ושנניב פרי המיועד לנו.

 

ירקות אורגני, הגינה של מגי

חגים שמחים
שלכם, מגי וצוות הגינה

היי, אנחנו מחכים לך 🙂